פטישים למין מבט על צורה

לחצו כאן
פטישים למין: מבט על צורה נפוצה יותר ויותר של מיניות אנושית

ככל שחינוך מיני הופך נפוץ יותר והתרבות הכללית פתוחה יותר, הידע על פטישים מיניים גדל. לאנשים רבים יש פטישים ספציפיים והתנהגויות שהם נהנים מהן כחלק מהפעילות המינית שלהם, אם כי הם עשויים להרגיש חרדה לדון בהם עם אחרים, במיוחד כאשר אותם אחרים חסרי הבנה. במאמר זה נבחן פטישים מיניים באופן כללי, נספק מידע על כמה מהפטישים הנפוצים יותר, נתייחס לאופן שבו יש לגשת למי שעוסק בפטיש כשותף, ונבחן כמה מהיתרונות של אימוץ פטישי מין כחלק מחיי מין בריאים.

פטיש מיני הוא התנהגות מינית או אובייקט המעורר אדם בצורה לא מסורתית. מי שמתעורר ממראה כפות הרגליים עשוי להיות פטיש לרגליים. משחק תפקידים מבוסס ספה עשוי להיות פטיש עבור מישהו אחר. פטישים נפוצים כוללים בדרך כלל חלקי גוף כגון רגליים או ידיים, חפצים מסוימים, סצנות או פעילויות מסוימות, בדים מסוימים או נוזלי גוף מסוימים. באופן כללי, אם משהו מיני או ארוטי שאינו עוררות מינית מסורתית מרגש אדם, אז סביר להניח שיש לו פטיש לזה.

חשוב לזכור שכל אדם שונה מבחינת מה שמדליק אותו, ולכן רשימת הפטישים היא אינסופית. אם משהו הוא לא קונבנציונלי ומעורר מישהו, אז זה צפוי להיות פטיש. מחקרים מראים כי רוב הפטישים נפוצים למדי. הפטישים המובילים כוללים לטקס, קשירות וסאדו-מזוכיזם (שעשויים לכלול מכות, דגדוגים ולבישת תחפושות). פטישים פופולריים אחרים כוללים מגפיים, עור ומשחקי תפקידים.

אם אתם מעוניינים לחקור פטיש מיני עם בן זוג, חשוב להיות רגישים ומכבדים. יש אנשים שמתקשים מאוד לחלוק את הפטישים שלהם, בגלל תחושות של בושה או מבוכה. חשוב ליצור מרחב בטוח שבו ניתן לדון ברגשות אלה ללא שיפוטיות. הסבירו לבן הזוג שלכם שאתם מעוניינים לחקור פטיש ורוצים לוודא שהם מרגישים בנוח ופתוחים לרעיון.

לאחר ששניכם הסכמתם לחקור פטיש, חשוב לעשות שיעורי בית. התחל על ידי התחשבות בטיחות וכבוד, ולאחר מכן להשקיע זמן לחקור את הפטיש על מנת להשיג הבנה טובה יותר של זה. שוחח עם איש מקצוע מנוסה, כגון מטפל מיני או מאמן מיני, כדי ללמוד מידע נוסף על הפטיש. ייתכן שתרצה גם לדבר עם איש מקצוע אם יש לך כל סוג של אשמה או מבוכה לגבי הפטיש שלך, או אם אתה מתקשה לתקשר את הרצונות המיניים שלך.

למרות שזה נראה מרתיע לנסות משהו חדש בחיי המין שלך, פטישים מיניים יכולים למעשה לשפר מאוד את חיי המין שלך. אנשים רבים דיווחו על הנאה מוגברת במהלך יחסי מין עם תוספת של פטיש. פטישים יכולים להביא יותר התרגשות וכיף לפעילות המינית שלך, כמו גם להגדיל את הקשר שלך עם בן זוג. בנוסף, זוגות רבים מגלים כי הכנסת פטיש לחיי המין שלהם יכולה גם להגביר את התקשורת, ליצור חוויות חדשות ולחזק את האמון.

בסך הכל, פטישים מיניים הם חלק בריא ונורמלי של המיניות האנושית. למרות שהם שונים מהתנהגויות מיניות מסורתיות, פטישים עדיין יכולים להיות חלק מחיי מין בריאים אם הם נעשים בכבוד, בטיחות ותקשורת מתאימה. על ידי שיחה עם בן / בת הזוג שלך, מחקר פטישים ושיחה עם איש מקצוע, אתה יכול בבטחה לחקור סוגים חדשים של פעילויות מיניות ולגלות מה עובד הכי טוב בשבילך.

בין אם אתם סתם סקרנים לגבי פטישי מין או כבר עוסקים בפטישים, אמצו את זה כחלק נורמלי ומרגש בחייכם. פטישים יכולים לפתוח דלת לעולם של הנאה וחיבור.

בלוג סקס - מאמרים נוספים

פתח תקווה פנינה נסתרת של ישראל

פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל

כאשר אנשים חושבים על ישראל, הם לעתים קרובות לדמיין את העיר העתיקה ההומה של ירושלים או את החופים התוססים של תל אביב. עם זאת, בין שני היעדים הידועים הללו שוכנת פנינה נסתרת שלעתים קרובות מתעלמים…
פתח תקווה: פנינה נסתרת של ישראל
לחדש את חיי המין שלך עם עצות סקס מומחה אלה

לחדש את חיי המין שלך עם עצות סקס מומחה אלה

סקס הוא היבט חיוני בחיינו. היא מביאה הנאה, אינטימיות וחיבור למערכות היחסים שלנו. עם זאת, ככל שהזמן עובר, ההתרגשות והתשוקה בחדר השינה יכולות לדעוך. אנחנו יכולים להיתקע באותה שגרה, לגרום לסקס להרגיש יותר כמו מטלה…
לחדש את חיי המין שלך עם עצות סקס מומחה אלה
הבנת הזקפה מדריך מקיף

הבנת הזקפה: מדריך מקיף

זקפה. זו מילה שיכולה לגרום לתחושות של אי נוחות, מבוכה ואפילו בושה עבור גברים רבים. עם זאת, זהו תפקוד גופני נורמלי וטבעי לחלוטין החיוני ליחסי מין. בפוסט בבלוג זה, נעמיק בנושא הזקפה, נחקור מה זה,…
הבנת הזקפה: מדריך מקיף
לגלות את הקסם והיופי של הרצליה ישראל

לגלות את הקסם והיופי של הרצליה, ישראל

ממוקמת רק 20 ק"מ צפונית לתל אביב, שוכנת העיר המקסימה והחוף הרצליה, ישראל. ידועה בזכות החופים הציוריים שלה, רובע העסקים ההומה וההיסטוריה העשירה, העיר הזו הפכה ליעד תיירותי פופולרי עבור מקומיים ומטיילים בינלאומיים כאחד. עיר…
לגלות את הקסם והיופי של הרצליה, ישראל

בלוג סקס